søndag den 6. januar 2013

afslutning - i fuglenes tegn..

Det her bliver mit sidste indlæg, indtil videre, som er dedikeret til det flyvske.. - nemlig i fuglenes tegn..

Denne gang skal det handle om det motoriske, og det æstetiske. Jeg har tidligere i bloggen vist hvordan man puster æg, og nu vil jeg vise jer hvad de er blevet brugt til.



 

Vi fik besøg i vores lille hjem, og pludselig var det ikke kun jeg, men 3 friske drenge som var med på projekter.. Så her er nogle billeder af hvad vi fik skabt en søndag aften.. 

Vi startede op med masser af maling, æg, fjer og glimmer... :









Hurtigt var bordet fyldt med alt hvad der var.. og drengene var godt igang..

3 drenge, der hygger sig gevaldigt..!! :)











Hurtigt var alle gået i deres kreative "Mode" og vi var godt på vej..









Da alle æg var tørre, og dekoreret, efter evne, skulle de sættes på en træstub..









Det færdige, kreative og meget morsomme projekt:








Smukt blev det, og jeg må ærligt indrømme at jeg er lidt stolt af det gå-på-mod projektet blev modtaget med. - tak til drengene for hjælpen.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar