onsdag den 18. september 2013

Ler opgave part I

Så blev det tid til at gå i krig med klumpen på 10kg :)
 
Da jeg desværre ikke er så teknisk, kom jeg til ved en fejl, at slette billederne af selve processen.
Derfor vil de næste to indlæg kun indeholde billeder af det færdige produkt.. :(
 
 
Jeg gik igang med at tænke på noget funktionelt, som ikke måtte lige hvad det egentlig er.
 
Jeg gik i gang med at lave en sparesnegl.

 
Først lavede jeg selve snglens krop, formede "halen", hovede og følehorn - der efter lavede jeg huset. jeg tog en klump ler og trillede den helt rund. Huset blevet udhulet og sat på. så blev der lavet hul til penge, og tegnet mønster. :)
 
 
Jeg har brugt:
mine hænder
ler
ler opløst i vand
diverser redskaber til udhulning
 
 
Her ses den færdige sparesnegl:
 
 
- Vi ses :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar