mandag den 5. november 2012

VN - Min Biotop

Her ses min Boitop som tegning :)

Min Boitop er et grønt areal der er tilgængelig for alle. Jeg har valgt netop denne da jeg syntes at det er et skønt område, og bruger det dagligt til at lufte min hund, Lobe.
Arealet er en halvlukket cirkel og der findes masser af forskellige træer, buske og andet grøn.
I midten står der to kæmpe træer - nemlig kastanje træer - og på denne årstid ligger der spandevis af små kastanjer.

Jeg har valgt at sætte nogle billeder ind af "Min Biotop" :)

Her ses de to kastanje træer. 


Det ene er der stadig blade på, det andet har smidt næsten alle sine

Kronen på det bladfyldte kastanjetræ

Det er svært at se, men her er masser af små kastanjer

Kronen på kastanjetræet - godt i gang med at gøre sig "vinterklar"

Det store blad er fra træet som næsten ingen blade har tilbage - det lille blad er fra træet som stadig har en fyldig krone.    






 Følg med i næste uge - hvor jeg tager på endnu en Biotop vandring for at "samle ind" til Biotop opgave 3 :)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar