mandag den 19. november 2012

VN - Bitop






Endnu en lille "biotop vandring" :)
Idag har jeg været ude for at finde en lidt inspiration til opgave 3. - Eftersom der ikke lige er nogle dyr at spotte, har jeg valgt at placere en stor sten og en træstub på min biotop, for så efterfølgende af holde lidt øje med "hvem" der flytter ind i de nye velplacerede naturbo.. :)
Da jeg jo har to store kastanje træer er det oplagt at lave noget med kastanjer. Jeg er gået i gang med det didaktiske og pædagogiske i forhold til hvordan man kan inddrage "leg med kastanjer" i en dag institution.
endvidere havde jeg tænkt mig at forevige naturen som den er nu - og jeg har en fantastisk idé!
Jeg glæder mig lidt til at afsløre hvilke spændende ting jeg har fået ud af min Biotop til opgave 3.. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar