mandag den 5. november 2012

Dukke 1 - undervejs.... :)

Dukke Nr. 1 - Pind dukken.

Jeg er blevet færdig med dukken i den forstand at "hun" er blevet formet. ikke præcis som jeg havde forstillet mig, - men så godt som mine evner gjorde det muligt. :)
Meningen med "hende" er at hun skal blive en kinesiske inspireret pind dukke. Det vil sige at "hun" gerne skulle ligne en geisha når "Hun" engang er færdig. "Hun" vil blive malet/sminket som en typisk geisha - bleg i hovedet, men knaldrød trutmund - store øjne og farvestrålende tøj i silkestof, selvfølgelig. :)" Hendes" sorte blanke hår ender forhåbentlig flot sat op med spisepinde i. :)

Indtil videre ser "hun" således ud:

Der er altså laaaang vej inden, men det handler om at være process orienteret og ikke produkt orienteret.. :)

Disse farver vil forhåbentligt være med til at gøre hende smuk, og genkendelig som geisha.. :)

Det var alt for nu - jeg håber at du/i glæder jer lige så meget som jeg til at følge "hendes" forvandling fra "træsmuld" - til Kineser på pind :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar