mandag den 10. december 2012

Vinter på biotopen.. :)

Så faldt sneen, og det betyder jo at småkravl og andet kryb må søge ly et eller andet sted.. og jeg krydser alt hvad jeg har og kan, for at det er i et af "mine" naturbo"



 Først lige et par smukke billeder af biotopen.. :)

 Flot ser det ud!
 Nu bliver det spændende!!!!

Jeg fandt, efter lidt tids søgen, den stenen!!
Den blev gravet fri og under den gemte der sig.....................................................................


 ABSOLUT INGEN TING!!
 Træstubben blev også fundet.. :)

Og her var der...............
 HELLER INTET!!
Det er lidt trist at der overhoved ikke er nogen som helst der her lyst til at bosætte sig, i mine opstillede naturbo. Huslejen er ellers billig - jeg kommer kun engang imellem og forstyrre!!

FLYT SÅ IND! - NU, TAK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar