mandag den 10. december 2012

Projekt ugle - dukke nr 2

Så er jeg blevet færdig med "projekt ugle" - der skete desværre det, at under processen fik jeg ny mobil, hvilket resulterede i at alle billederne af ugler undervejs er forsvundet!??

Så i må nøjes med det færdig resultat :)

 Ugle metoden: Jeg har selv tegnet et skabelon til selve uglen. Derefter har jeg lavet en mave, i et andet stof som så er blevet syet på. Næb og øjne er klippet ud i filt og limet fast. Uglen er blevet fyldt med krøyerkugler og derefter syet samen.
 bum, 2 stk. ugler.

Ganske nemt. Da jeg desværre aldrig har væren en "ørn" til det der med symaskiner osv. syntes jeg at det var en stor udfordring at gå igang med, men før jeg vidste af det var begge ugler færdig.. :)

Det giver lidt blod på tanden og selvtillid til at kaste sig ud i noget der er lidt mere avanceret.. :)


Nemme og søde puder.. - her hygger de og "poser" i sofaen.. :)

Projekt Ugle og dermed "dukke nr 2" Færdig.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar