mandag den 10. december 2012

Projekt kartoffelfælder!

Nu hvor ingen dyr vil besætte min træstub eller sten har jeg været nødsaget til at finde på et alternativ.
Derfor vil jeg forsøge mig med at lave nogle kartoffelfælder, i håb om at det kunne tiltrække nogle småkryb som MÅ befinde sig på min biotop.. :) 


 Her er hvad jeg skal bruge: Bagekartofler, en kniv og en ske til at udhule..








Kartoflen skæres halvt over, derefter udhuldes den, og til slut skæres der indgangshuller til småkravlet..

Her er to næsten færdig lavet fælder, der mangler blot én lille ting..









Lidt snor til at binde kartoflerne sammen;
og Vupti: To kartoffelfælder - klar til at blive "sat" ud på min biotop.. :)




Jeg håber denne gang, at der vil være "bare noget/nogen" der vælger at bruge dem..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar