torsdag den 2. januar 2014

udfordringsprojekt part III, afslutning


 Det var den afsluttende opgave inden for udfordringsprojektet.. og det gik ud på at lave smykker af genbrugs materiale.  


Jeg har brugt:
gamle barnevognsslanger som jeg har hentet i Ønskebørn
gammelt blomster tråd i sølv
2 dekorations kugler, som jeg har stjålet fra min jule dekoration :)


Klip et fornuftigt stk. af slangen, og begynd så at vikle blomstertråden rundt om,
sørg for at slangen bliver stivnet godt, da det er meningen af den skal være fleksibel så formen kan skiftes..



Her har jeg lavet armbånd, og er igang med at sy deko boldende på halskeden..


Her er det færdig, meget simple armbånd :)


Et færdig sæt 


kan bruges på forskellige måder..


Formen på halskæden ændres nemt..

det var afslutningen på mit spændende udfordringsprojekt.. der er masser af ting man kan lave med "Genbrug hverdagen" som overtekst.. det handler bare om at være lidt bevidst, gemme ting man muligvis kan bruge - og når der er nok - så sættes det kreative igang :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar